اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۴۱۷۲

جهانتاب : تحول صنعت رستوران با دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ , بازدید: ۳۶۲۶
چشم انسان همواره زیبایی ها را پیدا میکند و براحتی از کنار آن عبور نمی کند، افراد زیادی علاقمند به تماشای مکان هایی با معماری زیبا هستند و حتی لحظاتشان را ثبت میکنند.

تحول صنعت رستوران با دکوراسیون داخلی

چشم انسان همواره زیبایی ها را پیدا میکند و براحتی از کنار آن عبور نمی کند، افراد زیادی  علاقمند به تماشای مکان هایی با معماری زیبا هستند و حتی لحظاتشان را ثبت میکنند. طراحی داخلی هم از مدرنیته    بی نصیب نمانده است در این بین رستوران ها جز مکان هایی هستند که افراد زمان دلپذیری را در آنها صرف می کنند و به دنبال ساختن خاطرات زیبا و خوش مزه هستند.رستوران های زیبا و مدرن با طراحی داخلی منحصر به فرد همیشه جز گزینه های انتخابی افراد برای صرف غذا و یا دعوت کردن دوستان هستند، دکوراسیون داخلی فودکورت یا فست فود و کافی شاپ یک وجه مهم تمایز آن محسوب می شود.گروه مبلمان جهانتاب که در این زمینه پروژه های موفقی دارد در این مطلب ما را با  ضوابط دکوراسیون داخلی رستوران  بیشتر آشنا  می کند.

 

هدف از طراحی داخلی رستوران

ابتدا باید مفهومی را که میخواهید فضای داخلی شما به مشتریانتان منتقل کند به درستی  شناسایی کنید. باید سبک خودتان را داشته باشید. در قدم بعدی بررسی منطقه ای است که رستوران شما آنجاست، باید بدانید مشتری های شما بیشتر از چه قشری هستند، به طور مثال شاید در یک منطقه از شهر، مدرنیته زیاد به کار شما نیاید و مشتری هایتان را معذب کند و به جای آن صمیمت و خودمانی بودن فضای داخلی رستوران شما برای افراد جذابیت بیشتری داشته باشد. در دیزاین داخلی محیط، ایده های بسیاری وجود دارد که طراحان داخلی می توانند بهترین دکوراسیون داخلی رستوران را برای شما طراحی کنند.

 

 فضای کارآمد در طراحی داخلی رستوران

به توصیه گروه مبلمان جهانتاب طرح کلی رستوران باید به صورتی باشد که آشپزخانه و یا پیشخوان و سالن در جای درست خود قرار داشته باشند.طبق اصول چیدمان مبلمان کافی شاپی یا صندلی رستورانی، برخورد مداوم مشتری ها و کارمندان رستوران خوشایند نمی باشد.گارسون ها باید مسیر دسترسی سریع به میزها داشته باشند همچنین مشتریان باید بتوانند بدون مزاحمت برای دیگر مشتریان بین صندلی ها و یا مبلمان حرکت کنند. باید در نظر داشته باشید که طراحی پلان آشپزخانه رستوران شما نیز ملزم رعایت اصولی می باشد.

 

 

 

وسایل تزئینی مناسب دکوراسیون داخلی

هر ایده یا طرح ملزومات مناسب خودش را می خواهد نمیتوان در رستوران هندی از المان های رستوران چینی استفاده کرد. رعایت ضوابط طراحی رستوران گام موثری برای رسیدن به هماهنگی و هارمونی دکوراسیون داخلی رستوران می باشد.

 

نقش منظره و پنجره در دکوراسیون رستوران مدرن

پتانسیل بالای پنجره را نمی توان در دیده شدن دکوراسیون داخلی شما توسط رهگذران نادیده گرفت. همچنین نور طبیعی در طول روشنایی روز باعث جریان طبیعت در دیزاین می شود.حتی طراحی بالکن برای فضاهایی که دارای قابلیت های لازم هستند ایده خوبی است و فضای بیشتری برای نشستن ایجاد می شود

نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی رستوران

رنگ ها تاثیر مستقیمی بر روح و روان انسان می گذارند ، رنگ های نامناسب ممکن است تاثیر منفی بر روی مشتریان بگذارند، شاید رنگی که به نظر شما مناسب باشد استانداردهای طراحی رستوران شما را نقض کند.

 

گروه حرفه ای طراحی رستوران-فست فود-کافی شاپ-فود کورت

اگر می خواهید سرمایه و زمانتان را در جهت درست بکار بگیرید حتما از طراحان مجرب کمک بگیرید. افراد   بی تجربه و تازه کار ضوابط طراحی داخلی را به درستی رعایت نمی کنند و نتیجه مورد نظر شما بدست نخواهد آمد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی دکوراسیون داخلی رستوران یا فودکورت و کافی شاپ به وب سایت گروه مبلمان جهانتاب به آدرس www.jahantab.co  مراجعه و یا با شماره  88201468تماس فرمایید.

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016